Àrea de Cicle Hídric

Diputación de Alicante

Corredor verd del Monnegre

Hui s’ha donat un primer pas en ferm per a fer realitat un projecte que planteja recuperar el patrimoni hidràulic i natural del riu Monnegre, a través de la creació d’un corredor verd que vertebre la comarca i genere una oferta turística innovadora i sostenible. 

La Diputació d’Alacant, representada pel seu President i la Diputada de l’Aigua, junt amb els alcaldes de Tibi, Xixona, Alacant, Mutxamel, Sant Joan d’Alcant i El Campello, han mostrat la seua voluntat de portar avant el projecte, per al que es comptarà amb la col·laboració de l’Institut Universitari de l’Aigua i les Ciències Ambientals de la UA, així com el suport de la Mancomunitat de l’Alacantí, col·legis professionals, associacions empresarials i entitats del sector.

Este tipus d’accions reforcen el compromís amb el patrimoni aigua que s’ha establit en el projecte WaVE Interreg Europe.

About The Author

Related posts

Leave a Reply

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*